16 січня 2021 року набрала чинності стаття 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», яка стосується використання державної мови у сфері обслуговування споживачів. ⠀
Відповідно до норм статті 30 Закону мовою обслуговування споживачів в Україні є державна мова. ⠀
Відтепер обслуговування українською мовою є обов’язковим для всіх сфер обслуговування незалежно від форми власності: у супермаркеті, інтернет-магазині, кав’ярні, ресторані, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці тощо. ⠀ Обслуговування іншою мовою може здійснюватися лише на особисте прохання клієнта. ⠀
Також українською мовою має надаватися інформація про вироби (товари), роботи чи послуги: на цінниках, в інструкціях, технічних характеристиках, маркуванні, квитках, меню тощо. Така інформація може дублюватися будь-якою іншою мовою. ⠀ Однак дія цього Закону не поширюється на сферу приватного спілкування та здійснення релігійних обрядів. ⠀
Що робити, у разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою можна переглянути за посиланням👇
Залишити відповідь