Набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 18 березня 2021 року № 159 «Про затвердження Змін до Порядку функціонування Електронного кабінету»
⠀
Окрім технічних виправлень, пов’язаних зі змінами до Порядку функціонування Електронного кабінету, Наказ № 159 встановлює правила листування платника податків з Державною податковою службою, форми заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет та відмову отримання документів таким чином
⠀
Згідно Наказу взаємодія платників податків з Електронним кабінетом реалізується через:
⠀
портальне рішення для користувачів – платників податків, робота в якому здійснюється онлайн (через мережу Інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов’язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
портальне рішення для користувачів – державних органів, у тому числі контролюючих;
програмний інтерфейс (API), що дає змогу реалізувати повноту функціоналу Електронного кабінету;
інші засоби, бази даних, реєстри, що ведуться в електронному вигляді, інформаційні, телекомунікаційні, інформаційно-телекомунікаційні системи ДПС.
⠀
Також, платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 доданою до цього Порядку.
Більше інформації щодо Порядку функціонування Електронного кабінету можна переглянути в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України» № 38 від 21 травня 2021 року.
⠀
З питань придбання інформаційного бюлетеня «Офіційний вісник України» звертайтесь до відділу збуту:
(044) 517-68-48, (044) 517-70-20
peredplata@dpcoi.com.ua
⠀
Вартість передплати за 1 місяць становить:
друкований варіант— 1350 грн/виходить 2 рази на тиждень;
електронний варіант – доступ до сайту vespi.dpcoi.com.ua — 390 грн/ оновлюється 2 рази на тиждень;
на CD-диску – 530 грн/виходить 1 раз на місяць.
Залишити відповідь